We zijn de producten aan het verzamelen...

Nieuws

Nieuwe innovatieve verpakking met ‘t Hoeksche Hoekje

Premium chipsmerk Hoeksche Chips uit het Zuid-Hollandse ’s-Gravendeel in samenwerking met reclamebureau Wunderman Thompson introduceren een innovatie in de verpakking van hun nieuwe smaak ‘Salt & Balsamic vinegar’, waarvan de wereld niet wist dat ze erop wachtte.
 

De chips van Hoeksche Chips mogen gerekend worden tot de beste van Nederland en misschien wel van ver daarbuiten. Ondernemers Henk Scheele en Rene de Zeeuw en hun team telen, oogsten, snijden en bakken de chips op hun boerderij ‘De Hoeksche Hoeve’. Duurzaam geteelde aardappelen die in de schil worden gebakken in de puurste zonnebloemolie en op smaak gebracht met een beetje zeezout of natuurlijk kruiden. Minder vet, minder zout en veel lekkerder dan gewone chips.

Het is dan ook niet zo gek dat samen met wereldwijd vermaard reclamebureau Wunderman Thompson en hun kantoren in Atlanta en Amsterdam, iets bedacht werd zodat niets, maar dan ook niets van die heerlijke chips verloren zou gaan. Want al eeuwenlang wordt de mensheid geplaagd door het probleem van de kruimels onderin de chipszak. Met geen mogelijkheid uit de zak te krijgen zonder je menselijke waardigheid te verliezen of, nog erger, een rommeltje te maken op je kleding of de bank.

Maar nu is er dus een oplossing: ’t Hoeksche Hoekje. Met een simpele handomdraai is de linker onderkant van de chipszak te verwijderen en kunnen de laatste, smaakvolste kruimels rechtstreeks en zonder kruimelverlies gedirigeerd worden naar hand of mond. De unieke Flavor Saver technologie zorgt ervoor dat niets van de heerlijke smaak van Hoeksche Chips verloren gaat. Deze zak Hoeksche Chips ‘Salt & Balsamic Vinegar’ eet je dan ook met plezier en smaak volledig leeg. Probeer ’t Hoeksche Hoekje zelf! Je chips experience ‘will never be the same’. 

"Onze focus ligt volledig op het maken van de allerlekkerste chips die er zijn. Alles moet wijken voor kwaliteit en authenticiteit. Daarom is Hoeksche Chips ook waarschijnlijk al jaren de 'chips of choice' voor KLM's Business Class. Maar niet eerder hadden we nagedacht over hoe een aanpassing van de verpakking zou kunnen helpen om niets van die kwaliteit verloren te laten gaan. Al decennia zijn chipszakken niet wezenlijk veranderd. Vandaag komt daar een einde aan." 
- Henk Scheele en Rene de Zeeuw, eigenaren Hoeksche Chips.
 

Producten gekoppeld aan deze blog

Wil je niets missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en nieuws.