We zijn de producten aan het verzamelen...

Hoe te bestellen bij Voets Specialiteiten



Stap 1: Log in met je debiteurnummer

Rechtsboven op de website vind je “inloggen”, waarna je op onderstaand inlogscherm komt.

Nadat je bent aangemeld zijn alle actuele prijzen zichtbaar.

Onze website is uitsluitend toegankelijk voor onze zakelijke klanten (B2B).

Nog geen klant of nog geen inloggegevens? Neem dan contact op met orders@voetsspecialiteiten.nl of +31 (0)73 5486881.

Als je het wachtwoord bent vergeten kunt u ook via dit scherm “wachtwoord vergeten” aanklikken.


Stap 2: Artikelen zoeken

Al eerder besteld via onze website en wil je dezelfde artikelen nogmaals bestellen? Kijk dan bij stap 7.

  1. Heb je artikelnummers bij de hand? Zoek de artikelen op met de linkse zoekbalk bovenin beeld “zoek artikelnummer”.

  2. Geen artikelnummer? Zoek dan met de rechtse zoekbalk. Bij voorkeur zoeken met 1 term of woord voor het beste resultaat.

    De zoekmachine zoekt zowel in de artikelnamen als in de artikelomschrijvingen waardoor je een uitgebreid zoekresultaat zult krijgen.

  3. Zoekresultaten filteren. Druk na het invullen van de zoekterm op “enter”.
    Nu krijg je alle resultaten te zien. Het is daarna mogelijk om de resultaten te filteren in de kolom links in het scherm.

  • Selecteer een categorie
  • Selecteer een merk
  • Selecteer een eigenschap, bijvoorbeeld “biologisch”


Stap 3: producten in winkelwagen plaatsen

Bepaal het aantal stuks wat je wilt bestellen. Al onze artikelen hebben een vaste bestelhoeveelheid van X-aantal stuks per omdoos.
Met de + of - kun je een het aantal te bestellen artikelen met een volledige omdoos verhogen of verlagen.
Druk daarna op de groene winkelwagen om het artikel in de geselecteerde hoeveelheid toe te voegen aan uw winkelwagen.


Stap 4: Winkelwagen

Controleer de artikel(en) in je winkelwagen.
Je kunt hier de bestelde hoeveelheid nog aanpassen of artikelen uit de winkelmand verwijderen.
Daarnaast wordt er gemeld of er transportkosten worden berekend wanneer de waarde van je bestelling onder het franco orderbedrag ligt.
Alles in orde? Dan kun je doorgaan naar de bezorging.


Stap 5: Gegevens controleren

Controleer je persoonlijke gegevens en afleveradres. Heb je nog een opmerking bij de bestelling (denk aan afwijkende openingstijden of aflever-instructies voor onze chauffeurs) Laat dit dan achter in het opmerkingenveld.

Een vraag over een artikel? Neem dan telefonisch contact op met onze verkoopafdeling: +31 (0)73 549 6881.


Stap 6: bezorgen

Plaats je bestelling en ontvang per mail een bevestiging.
De bestelling wordt door onze verkoopmederwerkers gecontroleerd, waarna ons logistieke team uw bestelling gaat inplannen.
Wij doen ons best alle klanten de dag voor bezorging te bellen om levertijden en eventuele manco’s door te geven.

Wilt u de order ophalen? Plaats dit dan bij de opmerking of bel even achter je bestelling aan.
Samen spreken we een moment af vanaf wanneer de order klaarstaat.
Je kunt de order afhalen nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen.

Geleverde goederen blijven in eigendom van Voets Specialiteiten totdat het factuurbedrag is voldaan.

Stap 7: Herhaalorder plaatsen

De producten die je via onze website besteld worden opgeslagen in de bestelhistorie.

De bestelhistorie vind je direct na het inloggen op onze website onder het kopje “bestelhistorie”
Of als je al aangemeld bent rechtsboven in beeld onder je winkelnaam.


Nog andere vragen over het gebruik van onze website? Neem dan telefonisch contact met ons op dan we begeleiden je graag door onze website.