We zijn de producten aan het verzamelen...

Hoe te bestellen bij Voets Specialiteiten



Stap 1: Log in met je debiteurnummer

Rechtsboven op de website vind je het kopje “inloggen”, waarna je op onderstaand inlogscherm komt.

Nadat je bent aangemeld zijn alle actuele prijzen zichtbaar.

Onze website is uitsluitend toegankelijk voor onze zakelijke klanten (B2B).

Ben je nog geen klant of heb je nog geen inloggegevens? Neem dan contact op met orders@voetsspecialiteiten.nl of +31 (0)73 5496881.

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via dit scherm “wachtwoord vergeten” aanklikken.


Stap 2: Artikelen zoeken

Heb je al eerder besteld via onze website en wil je dezelfde artikelen nogmaals bestellen? Ga dan naar stap 7.

  1. Heb je artikelnummers bij de hand? Dan kun je die opzoeken met de linkse zoekbalk boven in beeld “zoek artikelnummer”.

  2. Heb je geen artikelnummer? Zoek dan met de rechtse zoekbalk. Voor het beste resultaat zoek je met één term of woord.

    De zoekmachine zoekt zowel in de artikelnamen als in de artikelomschrijvingen waardoor je een uitgebreid zoekresultaat krijgt.

  3. Zoekresultaten filteren. Druk na het invullen van de zoekterm op “enter”.
    Je krijgt nu alle resultaten te zien. Het is daarna mogelijk om de resultaten te filteren in de kolom links in het scherm.

  • Selecteer een categorie
  • Selecteer een merk
  • Selecteer een eigenschap, bijvoorbeeld “biologisch”


Stap 3: producten in winkelwagen plaatsen

Bepaal het aantal stuks dat je wilt bestellen. Al onze artikelen hebben een vaste bestelhoeveelheid van X-aantal stuks per omdoos.
Met de + of - kun je een het aantal te bestellen artikelen met een volledige omdoos verhogen of verlagen.
Druk daarna op de groene winkelwagen om het artikel in de geselecteerde hoeveelheid toe te voegen aan je winkelwagen.


Stap 4: Winkelwagen

Controleer de artikel(en) in je winkelwagen.
Je kunt hier de bestelde hoeveelheid nog aanpassen of artikelen uit de winkelmand verwijderen.
Daarnaast zie je of er transportkosten bijkomen wanneer de waarde van je bestelling onder het franco orderbedrag ligt.
Alles in orde? Dan kun je doorgaan naar de bezorging.


Stap 5: Gegevens controleren

Controleer je persoonlijke gegevens en het afleveradres. Heb je nog een opmerking bij de bestelling (denk aan afwijkende openingstijden of aflever-instructies voor onze chauffeurs)? Laat dit dan achter in het opmerkingenveld.

Een vraag over een artikel? Neem dan telefonisch contact op met onze verkoopafdeling: +31 (0)73 549 6881.


Stap 6: bezorgen

Plaats je bestelling en ontvang per mail een bevestiging.
De bestelling wordt door onze verkoopmederwerkers gecontroleerd, waarna ons logistieke team de bestelling gaat inplannen.
Wij doen ons best alle klanten de dag voor bezorging te bellen om levertijden en eventuele manco’s door te geven.

Wil je de order ophalen? Plaats dit dan bij de opmerking of bel even achter je bestelling aan.
Samen spreken we een moment af vanaf wanneer de order klaarstaat.
Je kunt de order afhalen nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen.

Geleverde goederen blijven in eigendom van Voets Specialiteiten totdat het factuurbedrag is voldaan.

Stap 7: Herhaalorder plaatsen

De producten die je via onze website bestelt worden opgeslagen in de bestelhistorie.

De bestelhistorie vind je direct na het inloggen op onze website onder het kopje “bestelhistorie”
Of als je al aangemeld bent rechtsboven in beeld onder je winkelnaam.


Nog andere vragen over het gebruik van onze website? Neem dan telefonisch contact met ons op, dan begeleiden we je graag door onze website.