We zijn de producten aan het verzamelen...

Klantenservice

Waarmee kunnen we je verder helpen?

Bestellingen

Klik op account en login met je gegevens. Ga dan naar “bestelhistorie” en klik bij de juiste bestelling op “Bekijken”. Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in je bestelling moeten zitten. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder om te kijken waar het mis is gegaan.

Bij Voets Specialiteiten winkel je veilig en betrouwbaar. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding.

Hoe je dit ziet? Nou, de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan en kleurt de adresbalk groen. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL dus altijd: https://www.voetsspecialiteiten.nl staan.

Bescherming persoonlijke gegevens
Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.

Bij een bestelling vanaf €350.- is de bezorging gratis. Onder de €350.- betaal je €20,- bezorgkosten. Toeslag voor transport naar de Waddeneilanden is €40

Heb je het verkeerde product besteld? Of wil je de order aanpassen? Of toch annuleren? Wij helpen je verder.

Annuleren doe je:
– Via de e-mail. Stuur een e-mail naar orders@voetsspecialiteiten.nl met daarin je bestelnummer en je reden van annuleren.

Bestelling aanpassen doe je:
– Via de e-mail. Stuur een e-mail naar orders@voetsspecialiteiten.nl met daarin je bestelnummer en de producten die je wilt aanpassen

Telefonisch kun je ook de order aanpassen of annuleren. We zijn te bereiken via +31(0)73 54 96 881

stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand. Bij sommige artikelen kun je ook het aantal grammen kiezen.

stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. De order kun je ophalen nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen. Wij versturen onze pakketten met DPD.

Geleverde goederen blijven in eigendom van Voets Specialiteiten totdat het factuurbedrag is voldaan. Geleverde goederen dienen met de chauffeur te worden gecontroleerd op manco’s.

Kom je het pakket liever zelf afhalen? Geef dit dan aan in de notities en bij de bezorgoptie. We nemen daarna contact met je op om een tijd en datum te kiezen.

Levertijd en bezorgen

Bij het afrekenen in de zie je jou gegevens zoals die bij ons bekend zijn. Je gegevens kun je aanpassen in je account omgeving.

Wij proberen je bestelling altijd zo snel mogelijk te leveren. Vaak is dit mogelijk na 3 a 4 dagen en afhankelijk van het leverschema. Mocht een artikel niet direct op voorraad zijn en is de levertijd langer dan laten we dat aan je weten. Bestellingen worden tweewekelijks geleverd op route, en wel als volgt: Bedrijven links van de A2 vallen in de routes in oneven weken Bedrijven rechts van de A2 en in België vallen in de routes in even weken.

Bestellen op maandag in de voor u geldende week, betekent dat u diezelfde week nog geleverd krijgt.

Producten retourneren

De kosten voor het retourssturen van producten zijn voor je eigen rekening.

Je kunt bij ons de producten altijd retourneren als deze;

  • Nog in de originele verpakking zitten
  • Niet zijn geopend
  • Niet zijn gebruikt of aangepast

Heb je een bestelling bij ons geplaatst dan heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van je koop.
Wil je een product terugsturen? Maak dan gebruik van het retour formulier binnen je account omgeving. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en het liefste met foto’s van de klacht. Na het versturen heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Retouren worden uitsluitend door de chauffeur meegenomen als deze gemeld zijn bij de bestelling en na goedkeuring van Voets Specialiteiten.

Algemene voorwaarden

Voets Specialiteiten is een COVEG aangesloten onderneming. Derhalve gelden op al onze leveringen de COVEG-voorwaarden. Hier kun je onze voorwaarden downloaden en inzien.